onsdag den 22. januar 2014

Hej! Og velkommen til min Blog!

 Tænk at du lige valgte at kigge forbi? Det var da utroligt flinkt af dig! Ja, lige nu er bloggen altså under opbygning. Jeg har lige oprettet den og arbejder løbene på at få den op og køre.

 Jeg kan starte med at fortælle dig lidt om hvad mine planer er med denne blog:

 Jeg har lige fået mulighed for at købe en hobby-kolonihave, og jeg er super lykkelig! Det er en kæmpe drøm der bliver til virkelighed for nu kan jeg have kaniner! (Og måske også høns senere!) Så jeg ville derfor lave en blog hvor man kan følge processen for kolonihaven og også med de kaniner jeg har og i fremtiden får!



 Kolonihave-huset er i lidt sørgelig stand, men det skal der laves om på! Der skal ryddes op, fixes tag og ordnes noget isolering, OG så skal der jages rotter væk! Ingen kaniner kommer til at bo der før de rotter er væk! Men indtil da har de det nu meget godt her, og desuden skal det lige blive varmere først før de får lov at flytte ind.

 Men mine planer er blot at få en flot have hvor kaninerne kan boltre sig og nyde livet! Der vil være indendørs beboelse, løbegårde, separatering af hanner og hunner (ellers så bliver de nok for mange!), dyrke grøntsager som de kan få at spise, og ellers massere af kærlighed! Måske kommer der lidt flere ting på listen, men indtil da er dette hvad jeg har tænkt mig.

 Jeg vil også sørge for at få nogle billeder af det hele, så at I kan se hvad der foregår. Et billed siger jo ofte mere en tusind ord og så kan jeg altid forklare ved siden af, hehe.

 Men tak fordi du kiggede forbi og tog dig tid til at læse bloggens første indlæg, TAK! Og på gensyn!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar