fredag den 20. juni 2014

Ups! Jeg glemte vist noget

Altså, nu må jeg da vist lige tage mig sammen. Jeg lavede denne blog for at der skulle ske noget i ny og næ. Det må I virkelig undskylde!



Det er noget ikke noget usædvanligt med mig. Kan nemt miste overblikket og glemme. Så selvfølgelig glemte jeg at opdatere bloggen. Undskyld!

Det værste er jo så nu at der er gået mega lang tid siden sidste indlæg og der er jo sket så meget siden sidst! Så hvor skal jeg starte?! Jeg må bare opsummere det jeg kan huske og håbe at jeg får det hele med:

- Der er blevet ryddet godt og grundigt op i alt der var i huset og har fået bortskaffet alt affald og unødvendige ting.

- Loftet i selve hovedhuset og i "stalden" er revet ned og smidt ud; både gipsplader, isolering og rottelort var ikke værd at gemme på. Adr!

- Alt andet som er revet ned og som intet fejler gemmer vi til fremtidig brug. Alt kan jo bruges!

- De to første kaniner der flyttede ind, udover Kingston, blev Gandalf på 12 år og Einstein på 13 år som begge er en blanding men primært en fransk dværgvædder, som begge skulle være aflivet. Og så er der Black Jack som var en rigtig hønse-humper, han er en blanding jeg ikke rigtig kan gennemskue endnu.



- Vi fik foræret to duer, så nu har vi også det, hehe.

- Vi fik senere også foræret to pige Teddy'er. Jeg var virkelig OMG!!!! da vi fik dem. Har altid ønsket mig sådan nogen og de er SKØNNE! Dejlig karamel farvet blød pels!


- Snefnug er blevet en stor og dejlig kanin. Hun er rigtig fars pige, vil gerne kæle, dog stadig meget energisk. Hun har sgu meget krudt i røven og er så sjov at iagttage, haha!

- Fandt en kanin i vores hobbyhave (som senere viste sig at være naboens der var stukket af) som jeg fik indfanget og fodret. Dog viste det sig at den var blind og den døde et par dage efter. Den havde formentlig spist noget rottegift :(

- Vi har ladet Kingston parre sig med de to Teddy piger for at få unger. Vi venter stadig!

- Har købt en Fransk vædder af Nicole A. som en chinchilla farvet og så SKØN! Hun er så rolig og rigtig kælen. Hun er blevet mors pige for hun vasker mig tit <3

Åh ja, jeg håber jeg fik det hele med! Undskyld endnu en gang for de manglende updateringer!
Jeg er også igang med at lave flere sider og derfor kan der godt være lidt rod på siden.

Tak fordi du kiggede forbi og læste dette indlæg! Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar