lørdag den 1. februar 2014

Kom plus grader, kom varme!

Ja, der sker ikke lige super meget for tiden. Det er stadig for koldt for mig at begynde på noget i Kolonien, men jeg ser Vejret hver dag og klapper i hænderne når det melder plus grader og at sneen vil tø. Bare det bliver ved sådan! Da jeg ikke har mulighed for at sætte varme på i huset vil det blive en kedelig og kold opgave at gå igang med at rydde op, så jeg venter lidt endnu. Men jeg glæder mig nu til at kunne komme igang snart. Der skal først ryddes godt og grundigt op og skaffes af med unødvendige ting og affald. Men derefter kan jeg så også begynde at måle op og lægge regnskab for hvad det vil koste mig i materialer. Der er heldigvis lidt materialer i huset allerede såsom hønsenet, hvilket jo bare er perfekt til løbegårdene. Men der skal stadig skaffes andet, fx. træ, skruer, m.m. Men men men! Det kommer til den tid! Bare det går fremad og ikke baglæns ;)

Nå ja, så har vi måtte sige farvel til den sidste unge, Sølvpil. Han klarede den heller ikke. Det var også trist at han ikke overlevede, han ville ellers også være blevet sådan en flot kanin. Men nu tager vi os bare af vores nuværende kaniner og så må vi se på hvem vi ellers kan tilføje til Kolonien i fremtiden. Vil jo stadig gerne have en Rex og Hermelin, og måske en sød Dværgvædder Løvedhoved dame til Kingston ;)

Tak fordi du læste mit indlæg! Der var ikke så meget at skrive i denne omgang! På gensyn!

Ps. Nå ja! Under "Kolonien" har jeg lagt et billed ind af mine nuværende planer for opsætning af Kolonien :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar